
1. Właścicielem Sklepu Internetowego dressupyourhome.pl jest PARTBOX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością NIP 5423206912; REGON 200444179 z siedzibą w Szumowie.
2. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Internetu, w formie umowy zawieranej na odległość między zamawiającym a sprzedającym. Zamawiającym może być jedynie osoba pełnoletnia.
3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Realizacja zamówień odbywa się w dni robocze.
4. Zawarcie umowy następuje w chwili złożenia zamówienia. Kupujący zobowiązany jest podać pełne, prawidłowe dane adresowe.
5. Sklep umożliwia Kupującemu opłacenie kosztów zamówienia poprzez płatności online, kartą płatniczą (Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro) lub za pobraniem. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
6. Realizacja zamówień opłaconych przelewem, odbywa się bezpośrednio po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu, zamówienia płatne za pobraniem realizowane są natychmiast po złożeniu zamówienia.
7. Zamówiony towar wraz z dokumentem zakupu zostaje wysłany na podany przez Klienta adres, przewoźnikiem wybranym w trakcie składania zamówienia.
8. Ceny Towarów nie zawierają kosztów dostawy. Całkowity koszt realizacji zamówienia obejmuje łączną cenę zamówionych Towarów wraz z kosztami dostawy.
9. Istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Szumowie, ul. Przemysłowa 28.
10. Cena podana przy produkcie, jest ceną brutto ( zawiera podatek VAT), wyrażoną w polskiej walucie oraz jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
11. Dane osobowe Klientów chronione są przez politykę prywatności i nie są udostępniane osobom trzecim. Wykorzystywane są do realizacji zamówienia i kontaktu z klientem.
12. Klient ma prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy bez podania przyczyny. Akceptowane będą zwroty zgłoszone zespołowi dressupyourhome.pl najpóźniej 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez Kupującego. Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania. Wymagane do dokonania zwrotu lub zgłoszenia reklamacji są dowód zakupu (paragon / faktura VAT) oraz uzupełniony formularz zwrotu towaru dostępny poniżej. Klient dokonuje zwrotu na własny koszt. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
13. Sklep dressupyourhome.pl dokłada wszelkich starań, aby oferowane Towary były wolne od wad oraz pełnowartościowe. Jednakże gdyby pomimo starań Towary posiadały wady fizyczne lub prawne w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego bądź były niezgodne z umową, Sprzedawca ponosi wobec Klienta odpowiedzialność za wadę Towaru na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi, a Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi. Zaleca się, aby Kupujący każdorazowo niezwłocznie sprawdził odbieraną od Sprzedawcy przesyłkę z Towarami. Jeżeli widoczne jest jakiekolwiek uszkodzenie, rekomenduje się skorzystanie z uprawnienia Kupującego do żądania wypisania, przez kuriera, protokołu szkody. Zgłoszenia reklamacyjne prosimy kierować na adres biuro@dressupyourhome.pl.
14. Korzystanie ze strony internetowej dressupyourhome.pl jest równoznaczne z akceptacją regulaminu i polityki prywatności.
15. O zmianach w regulaminie i ich zakresie zarejestrowany Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną, co najmniej na 7 dni przed wejściem w życie zmian.